Upphandlingsstöd Service |
Service | |||
|
Oavsett hur hög kvalitet våra produkter än håller, ska man inte blunda för att saker kan gå fel under driftens gång. Genom att ha förebyggande underhåll, kan man förlänga livslängden av en produkt och minimera risken att den avstannar. Ett sådant program skapar även möjligheten att uppdatera utrustningen enligt den senaste tekniska utvecklingen och standard. Saarloos erbjuder en rad olika tjänster som kan anpassas efter era specifika önskemål. Här är några exempel: • Saarloos vet hur viktigt det är för kunder att komma i direkt kontakt med en ULO-specialist – utan omvägar. • Underhållsservice som säkerställer att utrustningen är i toppskick för användning. • För kunder med ett underhållskontrakt finns en emergency helpdesk, vilket kan kontaktas dygnet runt, året runt. Tack vare vårt centrala läge i södra Sverige har vi möjlighet att inom 12 timmar vara på plats för att lösa problem och rätta till eventuella driftstörningar. • Emergency call-out. • Reparationer och upprustning. Vi har ett stort lager på reservdelar i norra Skåne, vilket vi inom ULO-branschen är ensamma om. Detta innebär att du som kund snabbt kan få delar utbytt. Konkurrenter har sina lager i andra länder och inte sällan är väntetiden lång att få reservdelen levererad. För våra kunder har vi en garantiperiod på ett år efter att ULO-anläggningen är färdigställd. Därefter tar vi betalt per uppdrag.
|
|||
|